Benim İçin Üzülme 27.Bölüm

Dizinin yeni fragmanında; Orhan'ın babası Mustafa ve Yaşar kavga ediyor... Niyazi, Harun'un Buke'yi kaçırdığını öğreniyor... Niyazi Buke'nin babasının ameliyatı için bankadan kredi alıyor... Irmak, Sinan'dan kopmamak için Şahin'in şirketinde işe başlıyor. Buke ile Harun büyük bir kaza geçiriyor...

Benim İçin Üzülme 27.Bölüm izle

Harun'un, Buke'yi kaçırdığını anlayan Niyazi, amansız bir takibe başlar. Harun ve Buke'yi ise yolda acı bir sürpriz beklemektedir. Ancak Niyazi her şeye rağmen Buke'yi bulabilecek midir? Sinan tarafından terk edilen Irmak, İstanbul'a dönmek istemez Maden kazasıyla zor durumda kalan Şahin ummadığı bir yerden yardım alır ve vereceği kararla Sinan'ı şaşırtır. Mustafa, Orhan'ı ve Fehime'yi korumaya çalışırken bir kez daha Resul ve Yaşar'ın iftirasına uğrar. Peki, bu sefer suçsuz olduğunu kanıtlayabilecek midir? ATV ekranlarında ilgi ile takip edilenBenim İçin Üzülme dizisininin 27. bölümünde  şok gelişmeler yaşanıyor. Benim İçin Üzülme dizisinin fragmanında; Orhan'ın babası Mustafa ve Yaşar ile amansız bir kavgaya tutuşuyor.  Niyazi, Harun'un Buke'yi kaçırdığı haberini alıyor.  Niyazi Buke'nin babasının ameliyatı için bankadan kredi çekiyor. Irmak, Sinan'dan kopmamak için Şahin'in şirketinde çalışmaya başlıyor. Benim İçin Üzülme 27.Bölüm fragmanı ve özeti Harun'un, Buke'yi kaçırdığını öğrenen Niyazi, onları takip etmeye başlar. Ama  Harun ve Buke'yi yolda kotü bir sürpiz beklemektedir. Niyazi peşine düştüğü Harun ve Buke'yi bulabilecekmi?  Sinan tarafından terk edilen Irmak, İstanbul'a gitme niyetinde  değildir.  Maden kazasıyla zor durumda kalan Şahin ummadığı bir yerden yardım alır ve vereceği kararla Sinan'ı şaşkına uğratır.  Mustafa, Orhan'ı ve Fehime'yi korumaya çalışırken bir kez daha Resul ve Yaşar'ın iftiralarına maruz kalır. Benim İçin Üzülme dizisinde Orhan bu sefer suçsuz olduğunu kanıtlayabilecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder